Wij willen graag van uw klacht leren.

Maak uw klacht kenbaar. Niet alleen voor uzelf, maar ook voor andere patiënten en voor de kwaliteit van de dienstverlening van de Arcus Groep.

Klachtenregeling

Klachtenregeling

Natuurlijk doen u en uw fysiotherapeut van de Arcus Groep er alles aan om de behandeling en het contact zo vlot en prettig mogelijk te laten verlopen. Toch kan het zijn dat u een klacht heeft over de behandeling van uw fysiotherapeut. Ook kunt u ontevreden zijn over de manier waarop uw fysiotherapeut of een medewerker van de Arcus Groep met u is omgegaan. Dan is het goed om uw klacht kenbaar te maken. Niet alleen voor uzelf, maar ook voor andere patiënten en voor de kwaliteit van de dienstverlening van de Arcus Groep.

Ga gerust in gesprek met uw fysiotherapeut

Allereerst is het de moeite waard om een gesprek aan te gaan met uw fysiotherapeut of om contact op te nemen met een van de medewerkers van de praktijk. Het kan zijn dat u het moeilijk vindt om uw klacht aan de orde te stellen. Een gesprek kan immers confronterend zijn. Als u het lastig vindt om uw klacht met uw fysiotherapeut te bespreken, dan kunt u iemand meenemen naar het gesprek, bijvoorbeeld uw partner, een familielid of iemand anders die u vertrouwt. Voor advies over de aanpak van het gesprek kunt u terecht bij een patiëntenorganisatie als Zorgbelang.

Uw klacht zal worden behandeld conform de richtlijnen van het Koninklijk Nederland Genootschap voor Fysiotherapie (KNGF).
U vindt hierover informatie in de folder en op de website van het KNGF.

Maak een afspraak met een fysiotherapeut.

Onze vestigingen

De Lange Meeten 6a
4741 TZ Hoeven

Fysiotherapie Hoeven
0165 – 502 787

Rijnlaan 73
4615 CA Bergen op Zoom

Fysiotherapie Bergen op Zoom
0164 – 257 259

Noviciaatlaan 8
4731 CT Oudenbosch

Fysiotherapie Oudenbosch
0165 – 320 128

Dorpsstraat 189a
4711 EJ St. Willebrord

Fysiotherapie St. Willebrord
0165 – 506 027

Arcus Fysiotherapie Hoeven, Bergen op Zoom, Oudenbosch, St. WillebrordMet iedere zorgverzekeraar een contract!